Saturday, January 22, 2011

knpa eak??

semalam tepat pada pukul 2 pagi...
talipon ku berbunyi...
wonderpets...
itu tndanya mct dtg...
setelah tiba aku ditalipon...
aku membuka mct dan membaca mct itu..
dr aida...
owh, gembira dlm aty aku bila dpt mct dr dia...
tpy malang gembira itu bertukar sedih pabila dia menulis
"bncy b gyla2"
aku terperanjat lalu air mata ku keluar...
adkh dia bnci kan aku??
adkh dia xsyg aku???
tpy kenapa??
aku buntu...
aku sedih...
nape aku dibenci...
knpa??
aku nak jew bls mct tu..
tpy syg aku xdew kedit...
aida, aku nak kau tau yang aku dah mula mencintai mu..
aku nak berubah belajar menyayangi kamu...
aida, aku hnye ingin kamu..
andai kita ada jdoh, mngkn kita lama...
sy syg awk seorang...

0 comments:

Post a Comment

Blinkie Text Generator at TextSpace.net
 
Copyright © cinta terakhir bagi ku
Blogger Theme by BloggerThemes Sponsored by Internet Entrepreneur