Friday, February 4, 2011

isteri ku yang tercnta...

wargh, cumel nya dax ni!!!!!!!!!
sape eak??
ha, ni largh wife aku kot...
hahaha, 
nama dia nurul izzati bt roslan,
sy syg dia sgt2,
hnye dia jew yang wat i gmbira dikala i sedih,
dia largh yang watkan rase bhgia i yang dah lama hilang tmbul kmbli..
i promise pada bumi..
i akan jaga dia baik2 n i akan kawin dgn dia satu ary nanti...
u all jgn cuba2 nak rmpas hak milik i k...
dia hak milik kekal amirul anuar...
aku suka dgr suara dia yang cumel tu,
yang selalu ketawa.
n yang selalu wat aku ketawa,
gmbira nya aku dgn dia...
aku nak dah xnak ulangi kesalahan ku yang dulu...
andai aku xdew ptoz dgn dia..
aku anggap aku dan dia xdew jdoh,
tpy law boley bialargh dia jdy makwe dan isteri aku sampai aku mati,
ni jew largh citer aku..
penat nak tulis pnjng2 ..
byep..  

1 comments:

ezatie said...

haha,,
malu tau !
hee ^^

Post a Comment

Blinkie Text Generator at TextSpace.net
 
Copyright © cinta terakhir bagi ku
Blogger Theme by BloggerThemes Sponsored by Internet Entrepreneur